Питання та відповіді

Як підключити послуги інтернет-провайдера VECHIR?

Щоб стати нашим Абонентом, потрібно залишити заявку в офісі:

  • м. Герца, вул. Горького, буд. 1;
  • м. Заставна, вул. Бажанського, буд. 6а;
  • м. Кельменці, вул. Сагайдачного, буд. 4а;
  • м. Могилів-Подільський, вул. Стависька, буд. 1;
  • м. Новодністровськ, мкр-н Діброва, магазин «Промінь»;
  • м. Сокиряни, вул. Кобилянської, буд. 27а;
  • м. Сторожинець, вул. Хмельницького, буд. 13

або звернутися за номерами технічної підтримки: (097) 660 660 2; (099) 660 660 2

Як активувати послугу "Робота в кредит"

Зайти особистий кабінет за адресою my.vechir.in.ua, натиснути на кнопку  "Встановити кредит", погодитись з умовами даної послуги та натиснути "Встановити". 

Умови послуги "Робота в кредит": 

  • Послуга "Робота в кредит" є безкоштовною. 
  • Замовити послугу можна тільки один раз на місяць.
  • Активувати послугу може тільки Абонент, у період із 1-го по 10-те число включно, після нарахування абонентної плати (відбувається 1-го числа близько 1-2-ї години ночі).
  • Заборгованість не має перевищувати 1 абонентну плату.
  • Послуга діє 5 днів.

Не забудьте поповнити рахунок до завершення дії кредиту.

Як активувати послугу "Пауза"

Абонент самостійно  ініціює тимчасове призупинення послуг через свій Особистий кабінет  (my.vechir.in.ua)

у розділі «Інтернет +».
Відновлення надання послуги відбувається також через свій особистий кабінет у розділі «Інтернет +», або автоматично пiсля завершенню доступного періоду. 

Сума на Вашому рахунку має бути достатньою для оплати максимально допустимого періоду послуги.

Правила призупинення послуг:

  • "Пауза" доступна для Абонентів, підключених за технологією PON, крім юридичних осіб після 6 місяців вiд дати підключення;
  • мінімальний термін послуги "Пауза" — 10 днів  (до 10 днів — анулюється повністю); 
  • максимальний термін послуги "Пауза" — 90 днів протягом календарного року; 
  • кількість активацій протягом місяця — 1;
  • вартість послуги "Пауза" — 1 грн/добу.

За додатковою інформацією звертайтесь за номерами технічної підтримки:  (097) 660 660 2; (099) 660 660 2

Коли потрібно поповнювати рахунок?

Абонентна плата нараховується першого числа кожного місяця в повному обсязі.
Тому радимо потурбуватися про наявність iнтернету та поповнити рахунок заздалегідь.
Поповнювати рахунок можна будь-коли та на будь-яку суму. 

Як поповнити рахунок через платіжні термінали?

Поповнення рахунку проводиться за допомогою терміналів самообслуговування " E-pay". Поповнення відбувається за допомогою персонального платіжного коду, який Ви зможете знайти на головній сторінці Вашого особистого кабінету на сайті (my.vechir.in.ua)

  • Крок 1. Натискаєте кнопку «Інтернет, ІР-телефонія».
  • Крок 2. Обираєте «Вечір Телеком».
  • Крок 3. Вводите свій персональний платіжний код
  • Крок 4. Вносите потрібну суму поповнення.

Краще взяти квитанцію про оплату.

Щоб дізнатися додаткову інформацію, звертайтеся за номерами технічної підтримки : (097) 660 660 2; (099) 660 660 2

Які ще є способи поповнення рахунку, окрім терміналів?

Ви можете поповнити рахунок за допомогою сервіса Easy Pay за посиланням:

https://easypay.ua/catalog/internet/hatanet.

Вам потрібно ввести Ваш платіжний код та суму до сплати.
Далі вводите дані платіжної карти та підтверджуєте оплату.

Як отримати виписку про платіж через Приват Банк?

Для отримання розширеної виписки про платіж із телефону, дотримуйтесь інструкції:

  1. Авторизуватись у мобільному додатку Приват24;
  2. У лівому нижньому куті екрану натиснути на емблему у вигляді кружечків (розділ "Сервіси");
  3. Обрати розділ "Архів", а в ньому "Перекази";
  4. Обрати платіж та ввести електронну пошту, на яку бажаєте отримати квитанцію та натиснути "Надіслати".

Що робити, якщо я оплатив рахунок, але, ймовірно, ввів невірний платіжний код?

Необхідно надіслати підтвердження платежу (електронна виписка, або фото чека) та короткий опис ситуації на поштову скриньку нашої компанії (cc@my.vechir.in.ua) для вирішення питання фінансовим відділом.

Як я можу подивитися інформацію щодо моїх платежів?

Потрібно зайти до Особистого кабінету (my.vechir.in.ua) у розділ "Грошові операції"

Як змінити тарифний план на новий?

Для зміни тарифного плану звертайтеся за номерами технічної підтримки: (097) 660 660 2; (099) 660 660 2

Як перевірити модем та роутер на наявність сигналу?

Модем використовується для підключення абонентів, які проживають у приватному секторі та 2-3 поверхових будинках. Саме з нього починається перевірка стану домашньої мережі.

Використовуються модеми 3-х виробників.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir

BDCOM. Має такі індикатори:
SYS — індикатор роботи пристрою (світиться постійно — запускається, блимає — нормальна робота пристрою);
PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
LINK — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
LOSS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
LAN1 — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
FOXGATE
. Має такі індикатори:
PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
PON — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
LOS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
LAN — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir

Huawei. Має такі індикатори:
PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
PON — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
LOS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
LAN — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).

Нормою для коректної роботи мережі є модем, на якому світяться лише зелені індикатори.

Можливі невідповідності

  1. Не світиться жоден індикатор.
    У такому випадку радимо перевірити підключення пристрою до електропостачання та справність розетки.
    Якщо ситуація не змінилася — найімовірніше, згорів блок живлення модема, або модем.
  2. Світиться LOSS / не світиться LINK (PON).
    У такому випадку радимо перезавантажити модем (відключити на хвилину від електропостачання) та перевірити, чи надійно підключений до модема оптичний кабель (той, що заведений до будинку з вулиці).
    Якщо ситуація не змінилася — виникла проблема з оптичним кабелем або на даний момент загальне обладнання компанії не на зв’язку.
    Отримати точну відповідь Ви можете зателефонувавши до відділу технічної підтримки.
  3. Не світиться LAN/LAN1.
    У такому випадку радимо перевірити, чи повністю підключений кабель, що з’єднує модем та Ваш роутер/комп’ютер.

Wi-Fi роутери

Розглянемо найбільш вживані марки роутерів: Netis та TP-Link.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir

TP-Link. Має такі індикатори:

  1. Індикатор живлення (Power). Світиться, якщо роутер підключено до електропостачання.
  2. Системний індикатор (SYS). Має два режими: світиться — роутер завантажується, блимає — нормальна робота пристрою.
  3. Індикатор роботи безпровідної мережі WLAN.  Якщо не світиться — Wi-Fi мережа відключена кнопкою на роутері або в налаштуваннях.
  4. Індикатори відповідають за стан LAN-портів. Не світиться — до цього порту не підключено пристрій, світиться — підключено пристрій, але він є вимкненим, блимає — відбувається передача даних.
  5. Індикатор підключення до інтернету (WAN). Принцип індикації подібний до попереднього пункту (LAN). На деяких моделях він може світитися помаранчевим — відсутнє підключення до інтернету, або воно не налаштовано.
  6. WPS. Повільно блимає — відбувається підключення пристрою за WPS (якщо ця опція налаштована в інтерфейсі роутера). Швидко блимає (іноді може здаватися, що просто горить) — пристрій не зміг підключитися, час очікування вийшов. Не світиться взагалі — ця функція не активна для Вашої моделі. Світиться — під час завантаження роутера та 5 хвилин після вдалого підключення пристрою.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir

Для нормальної роботи пристрою обов’язково мають світитись (блимати): PWR, WLAN, WAN. Якщо у Вас до роутера підключені пристрої за допомогою кабеля — відповідні індикатори LAN.

Можливі невідповідності

  1. Не світиться жоден індикатор.
    В такому випадку радимо перевірити підключення пристрою до електропостачання та справність розетки.
    Якщо ситуація не змінилася — ймовірніше згорів блок живлення роутера або сам роутер.

  2. Не світиться WAN (світиться помаранчевим).
    В такому випадку радимо перевірити чи до упору підключений кабель, що з’єднує модем та Ваш роутер. Перевірити чи в порт роутера WAN підключений кабель. Також варто перезавантажити (відключити на хвилину від електропостачання) модем і роутер.
    Якщо ситуація не змінилася — зателефонуйте до відділу технічної підтримки для реєстрації заявки на технічне обслуговування.

  3. Не світиться LAN, а в відповідний порт підключено кабель від пристрою.
    В такому випадку радимо перевірити чи до упору підключений кабель в роутері та в пристрої.
    Також можна змінити порт, підключити в інший LAN. Якщо є в наявності ще один подібний кабель — підключити його.
    В такій ситуації проблема може бути в кабелі або в пристрої (його Ethernet-порті або мережевій карті).

Що робити, якщо не пам’ятаєш пароль WI-FI?

Відновити пароль можна по-різному, в залежності від Вашої операційної системи

Перевірка збереженого пароля в Windows 7

У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку Wi-Fi підключення та натисніть на неї лівою кнопкою миші.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У списку Wi-Fi мереж знайдіть Вашу та натисніть на неї правою кнопкою миші. У контекстному меню, що з’явилося, оберіть пункт "Свойства".

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У новому вікні виберіть вкладку "Безопасность", після чого поставте галочку в рядку "Отображать вводимые знаки".

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir    Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У полі "Ключ безопасности сети" відображається пароль від Вашої Wi-Fi мережі.


Вносити зміни до паролю не потрібно!

Перевірка збереженого пароля в Windows 10 (Windows 8)

Для Windows 8

У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку підключення до інтернету та натисніть на неї правою кнопкою миші.
У меню оберіть пункт "Центр управления сетями и общим доступом"

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
Для Windows 10

У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку підключення до інтернету та натисніть на неї правою кнопкою миші.
У меню оберіть пункт "Параметры сети и Интернет"

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У вікні, що відкрилося, спустіться донизу та оберіть пункт "Центр управления сетями и общим доступом".

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
Далі дії ідентичні для обох операційних систем

Натисніть на "Беспроводное сетевое соединение" (ім’я Wi-Fi мережі).

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
Натисніть на кнопку "Свойства беспроводной сети"

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У новому вікні оберіть вкладку "Безопасность", після чого поставте галочку в рядку “Отображать вводимые знаки”.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У полі "Ключ безопасности сети" відображається пароль від Вашої Wi-Fi мережі.

Вносити зміни до паролю не потрібно!

Відновлення пароля через інтерфейс роутера

Таким способом Ви можете не тільки відновити, а й змінити пароль від Wi-Fi мережі. Головне — мати пристрій, який вже підключено до мережі.

Розглянемо, як це зробити, на прикладі роутера TP-Link.

Для початку потрібно зайти до налаштувань роутера. Дані для входу написані на наліпці з дна роутера.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
Відкрийте на Вашому пристрої браузер (наприклад Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox).
В адресному рядку потрібно написати http://tplinklogin.net (також для входу може бути вказана ір-адреса, наприклад 192.168.0.1)

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
У поля "Ім’я користувача" та "Пароль" введіть дані з роутера, якщо Ви їх не змінювали раніше.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir
Відкривається сторінка налаштувань.
У меню зліва оберіть Wireless (Беспроводной режим), а потім пункт Wireless Security (Защита беспроводного режима).

Важливо!
Якщо Ви змінюєте пароль - на всіх пристроях, що підключаються до роутера безпровідною мережею (Wi-Fi), потрібно буде перепідключитися, використовуючи новий пароль.

Часті запитання та відповіді - Інтернет-провайдер Vechir

 

НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДІ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ?

Для тих, хто не знайшов відповіді на своє запитання, ми рекомендуємо зв'язатися з нами через форму зворотного зв'язку нижче: